2009/09/01

Filmdags

Duktig har jag varit idag. Jag har dammsugat och diskat. Eftersom jag har mörkt hår syns hårstråna mycket mer om det ligger något på golvet och det är så himla äckligt tycker jag. Annars har jag inte gjort så mycket idag, lagt på nagellack på mina naglar bara. Robert kommer hem om typ 20 minuter och då ska han skjutsa bort mig till Jojo, men först måste jag hämta "män som hatar kvinnor" hemma hos mina föräldrar. Tur att Jojo bara bor några hundra meter ifrån mina föräldrar. Nu ställer jag mig frågan: Vad sjutton ska jag ha för pizza?! Eller ska jag köra på en kebabtallrik istället..? Så himla svårt när det finns så mycket gott att välja bland.

Det är ingen som har kommenterat min nya frisyr! Nu blir jag arg... Nej det blir jag inte men det hade faktiskt varit kul att höra vad du tycker om det. Har det någon större betydelse? Njae, inte egentligen, bara kul att höra.

Nu måste jag fixa det sista innan jag åker! Filmkväll, HERE I COME!!

Inga kommentarer: