2009/08/15

Bajs Gina

Vad är det för skit musik en del butiker spelar? Idag var jag inne på Gina Tricot och skulle hitta något fint att ha ikväll då jag ska på kalas. Jodå, jag hittade en hel del och började att prova kläderna inne i omklädningsrummet. I hela butiken dunkade något salsa/techno ut ur högtalarna med någon hysterisk kille som babblade "I have no control" om och om igen igenom HELA låten.

Av ren stress och panik testade jag inte alla kläder eftersom när jag hade testat ungefär hälften hade jag sådan äcklig huvudvärk av denna skit låt som varade alldeles för länge. Varför inte ha lite bättre musik? Om det är en rockaffär med kläder behöver inte Slayer spelas högt som fan ur högtalarna. Jag blir helt koko i bollen. Om det är en lite mesigare affär som Gina kan de väl spela lite tönt pop istället? Varför denna kassa salsa/techno "I have no control" skit musik? Nä, jag tog en klänning, betalade och skyndade mig ut från butiken.

Vad fick jag av den här upplevelsen? En klänning som jag inte ens tycker om, huvudvärk och ett grinigt humör. TACK GINA!! Spela bättre musik för fasen.

Inga kommentarer: