2009/09/30

Maaaat...

Nu väntar jag på mamma. Antingen kan hon komma och hämta mig på sin lunch och skjutsa bort mig till Jojo eller så hinner hon inte och då måste jag änta till klockan 18.00 ikväll. Håller tummarna att hon kan hämta mig nu. En stor anledning till det är att vi inte har någon mat här hemma. Robert ska vara duktig ikväll och handla mat eftersom det inte riktigt har funnits tid till det innan. Antingen repar han eller så tränar jag. Om dagarna arbetar han och denna vecka är hans långa arbetsvecka. Jag HATAR att inte ha någon mat hemma. Eller jo, vi har vitt bröd men det äter jag inte. Då svälter jag hellre.

Idag har det sett ut såhär:
Frukost: Ett kokt ägg och två morötter
Lunch: Två kokta ägg, lite feta ost och det sista av den kokta påläggsskinkan

TROR DU ATT JAG ÄR HUNGRIG ELLER?!

Eftersom jag äntligen ska umgås med Jojo i mer än tre timmar (som det brukar vara) så kommer jag inte att blogga så värst mycket. Jag kommer att uppdatera vad vi gör och har gjort under dagen men mer än så blir det inte. Ha en trevlig vecka så länge!

Inga kommentarer: