2009/09/30

SANNINGENS ÖGONBLICK

Detta visste du inte om mig, Bexxe
När jag var liten älskade jag att äta toa/hushållspapper. Oftast satt jag inne på toaletten och åt toalettpapper tills jag blev så mätt i magen att jag inte orkade någon middag. Varför jag åt toalett/hushållspapper har jag ingen aning om mer än att jag tyckte att det var gott. När mina föräldrar frågade mig varför jag hade varit inne på toaletten så länge ljög jag och sa att jag hade bajsat eller något.
Idag äter jag inget papper som tur är. Jag förstod i efterhand att det inte var bra att äta papper, hur gott det än var. När jag åt papper var jag typ 4-6 år så det var inte så att jag slutade med det förra året eller något.
För att sammanfatta var min favoriträtt när jag var liten just toalett/hushållspapper.

Inga kommentarer: