2009/10/02

Gud straffade mig

Hej du vänlige som besöker min blogg! Där fick jag till det va?

Här sitter jag helt ensam hemma och funderar. Jag funderar på väldigt mycket, allt och ingenting som man brukar säga. Gud straffade mig innan för att jag inte tvättade kläder idag. Efter jag hade stekt bacon skulle jag sätta stekpannan i diskhon och skvätte då allt baconfett över mig. Jag skulle liksom göra något elegant med stekpannan på något underligt sätt. Synden straffar sig säger jag bara.

Idol ikväll då. Alltså Erik kommer att ta hem hela skiten, det är jag helt säker på. Han är the one and only och smiskar de andra rätt rejält i Idol. Tänk så vinner Tove eller någon annan kass människa, då dör jag.

Glöm inte att jag inte bloggar under lördagarna och söndagarna. På helgen vilar jag och det gör som sagt även min blogg. På måndagen återkommer jag alltid så det kan du räkna med.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: