2009/10/02

Freshing up!

Idag känner jag mig lite extra busig. För en halvtimme sedan började min tvättid men busigt nog tänker jag inte tvätta kläder idag. Hah! Kan det bli busigare?

Det jag tänker göra istället är att duscha, raka mina hår som är två månader gamla på benen och kränga på en massa balsam i mitt hår. Jag älskar balsam. Efter det tänkte jag måla mina naglar, vinröda naglar borde jag kanske satsa på? Det blir antingen vinröda eller svarta naglar. Sminka mig ska jag också göra! Det finns egentligen ingen anledning till att sminka mig men jag känner bara för det. Helgen kommer att bli lugn med en idolkväll hemma hos mina föräldrar ikväll, imorgon vet jag inte och på söndag ska jag gymma och förmodligen tvätta kläder. Roberts kompis, eller bekant vet inte riktigt, ska spela på något skejtställe och Robert vill att vi ska dit ikväll. Eftersom att det är jag som är bossen betämmer jag att vi ska ara hemma och kolla på idol. Orka skejtmusik liksom...?!

Inga kommentarer: