2009/09/29

Snopp-mini-pc-skit!

ÄNTLIGEN god morgon!

That´s it! Nu orkar jag inte med min mini pc när den hänger upp sig hela tiden. Det kan inte vara något fel på bredbandet eftersom det funkar på denna dator. Blir tokig! Måste lämna in den eller något. Stör mig i mitt bloggande så där är inte okej.

Gymma ikväll då, lovely. Imorgon ska jag hem till Jojo för att hjälpa henne med fösäkringar och sådant, det har nämligen brunnit nere i hennes källare/förråd. Lagom kul sådär. Eller, kul att träffa Jojo men mindre kul med bränder. Sedan ska jag göra någonting som jag inte har gjort på säkert tre-fyra år, jag ska sova över hemma hos henne. Dock har Jojo en tendens till att somna i tid och otid om kvällarna, speciellt när vi kollar på film, så jag är osäker på om det blir en filmkväll eller ej. Någonting som jag vill göra är att gå en runda i den fina skogen utanför henne. Så låter det nu men det kommer förmodligen inte att låta så när träningsvärken har satt in efter kvällens träning. Det är tanken som räknas, eller hur?

Igår var jag på ett riktigt surt humör av någon anledning. Jag var sur på allt. Speciellt på Roert, han får ofta ta skit från mig när jag är på ett krackigt humör. Igår gormade jag åt honom att hans hår var fult och att han inte ska ha långt hår om han inte kan sköta det. Robert har hår ner skulderbladen (ungefär) och så är det lite uppklippt. Han jobbar i smuts och skit med maskiner om dagarna så hans hår är alltid flottigt och smutsigt efter jobet. Hur som haver, jag blir irriterad när han har det här flottiga och smutsiga håret och sätter upp det i en totte med ett mega slick så att han ser skallig ut framifrån men sedan överraskas man av en hästsvans. JAG TYCKER ATT DET ÄR SÅ JÄKLA FULT OCH OSEXIGT! När håret är utsläppt har han ett naturligt svall i håret och för övrigt är han snygg, men inte fan när han har det här bakåtslickade håret i en totte. Det var jag irriterad över igår.

Tur att jag är så himla perfekt!

Inga kommentarer: