2009/09/28

Måndag

God morgon!

Hej igen borde jag skriva nu efter helgens uppehåll. Som jag har skrivit innan spenderar jag och Robert rätt lite tid med varandra så helgen är helig. På helgerna är jag bloggfri men skriver som vanligt varenda vardag såklart.

Ny vecka, ny måndag. Det hände inte någonting allt för stort under helgens lopp. I fredags åkte vi hem till mina föräldrar för fredagsmys, käkade tacos och kollade på idol. HELT UNDERBART att Durma åkte ut ur tävlingen, hon var riktigt kass.

I lördags.. hmm nu måste jag tänka efter. Slappa hemma hos mina föräldrar, kändisdjungeln på kvällen då Karl Petter vann.

Igår var det att slappa också. Var en sväng i skogen med mamma och Daizy. Robert sålde sin cross. Mer spännande var det inte denna dag.

Måndag idag som sagt. Det blåser och regnar som sören ute. Den senaste halvtimmen har jag hört tre stycken polisbilar susa förbi med sirenerna tjutandes. Trafikolyckor gissar jag på.

Två veckor sedan jag tränade sist. Visst jag har har gått lite då och då men ändå. Imorgon ska jag till gymmet. Jag ska börja med att gymma tre gånger i veckan, tisdagar och torsdagar och lördagar/söndagar. Ska jag festa på en lördag tränar jag på lördagen istället för "dagen efter". Tror inte att det är bra att gymma dagen efter jag har druckit alkohol, även om jag inte dricker mycket. Ett tips är att dricka lite alkohol (om du nu vill ha lite alkohol i kroppen) innan du går ut, drick sedan kanske en cider ute och resten vatten. Det är både dyrt att dricka ute och ibland kan det bli för mycket om man är på ett bra partyhumör. Du mår betydligt bättre dagen efter också.

Inga kommentarer: