2009/10/22

Alm är en mördare

Åh Robert skrämde precis halvt vettet ur mig! Han ska på en läkarundersökning om en liten stund och det hade jag glömt bort. Tror du att mitt hjärta slog några extra slag då han sliter upp ytterdörren?! Ah ja. Blev riktigt skrämd. Speciellt efter det som hände igår/natt i stugan.

Har du läst det om han Alm i Falun som sitter häktad för mordet på sin fästmö? Alltså, nu har det kommit fram att han INTE var drogad under den kvällen så han hittade sin fästmö som han påstod att han blev. Varför ljuga om det? Att han hittar sin fästmö långt ute i ingenstans efter att han har blivit drogad (som nu har kommit fram att han inte blev) är väldigt fällande tycker jag. Om inte ens utbildade polishundar och utbildade människor inom området kunde hitta henne, men att han helt plötsligt hittade henne är såå avslöjande. Det är det som jag skrev i början. HAN HAR MÖRDAT HENNE! Leif GW Persson var helt övertygad om det från första början och det är rätt uppenbart att det är Alm som mördade sin fästmö. Frågan är nu varför han gjorde det, vad var motivet. Fanns där ens ett motiv eller fick han fel på hjärnan helt plötsligt?

Någon som tvekar på att det är Alm som mördade sin fästmö?

Inga kommentarer: