2009/10/22

Nu är jag arg!

Nu är jag arg. Nu är jag riktigt förbannad. Det kryper i min kropp av frustration.

Under natten till idag bröt sig någon/några in i vår stuga. Högtalarna, teven och stereon stals. Fy FAN vad jag är arg! Vet du vad jag är frustrerad över? Det var planerat att jag och mamma skulle till stugan igår och ta med dessa tre saker eftersom det är så stor chans att just äckelapor bryter sig in i stugor under hösten och vintern. Nu åkte vi aldrig dit igår. Vi tänkte "idag är en stressig dag, vi tar det på söndag istället". Så skulle vi inte ha tänkt. Vi hade kunnat förhindra att något blev stulet. Själva inbrottet kunde vi inte förhindra, de hade brytit sig in i vilket fall som helst. Alltså, vem går in på stugområde mitt i natten och bryter sig in hos någon annan. Vart sjutton är respekten?! Jag hade aldrig i hela mitt liv kunna ens tänka mig tanken att göra så. Det är någonting som jag fick lära mig när jag var liten och moralen går inte ihop där. Fick inte de lära sig det när de var små? VARFÖR BRYTER MAN SIG IN HOS NÅGON ANNAN OCH STJÄL SAKER?! Jag äcklas av det. JÄVLA APOR!

Som tur är var sakerna försäkrade så vi kommer att få tillbaka det som stals. Inte just de sakerna som var i stugan utan nya såklart. Denna gången ska de absolut inte vara i stugan.

Hur sjutton är de funtade innanför skallbenet?! Eller det är kanske där det spricker,
de är inte funtade. Kan inte se något annat alternativ

Inga kommentarer: