2009/10/20

Trött efter träningen

Sitter här och funderar på om jag ska sticka ner och se Buleetrain eller stanna hemma och slappa framför teven. De ska spela 22.00 och sedan ska dem packa ihop, köra till repan, släppa av alla saker och sedan hem. Lär vara hemma vid midnatt! Inte har jag ens duschat ännu. Eller, kom hem för fem minuter sedan så jag har faktiskt en ursäkt till varför jag inte är ren och fräsch just nu. Träningen gick bra. Rätt kämpigt idag var det, kan kanske bero på att jag har MÄÄÄÄNZ. Himla trevligt.. Kommer som ett brev på posten en gång i månaden. Härligt.

Den femte november ska jag på en VIP grej. Det är tyvärr hemligt men jag berättar såklart vad det var efter jag har varit där. Ska bli riktigt nice tror jag.

Åh, stanna hemma eller åka ner till stan? Jobbigt läge..

God natt för idag!

Inga kommentarer: