2009/10/20

Jaha, det var tacken..?

God morgon!

Blev inte så mycket bloggande igår. Vill gärna lägga upp lite bilder men bilderna vill som sagt inte överföras till den här datorn. Den kopplar upp Itunes av någon anledning. Nåväl, sovit gott? Jag har sovit mega gott. Robert och jag gick och la oss vid 18.00 igår, kollade på två filmer och somnade efter det. Vi hyrde tre filmer igår, The Rocker, Real Time och The reader. Först kollade vi på Real Time som inte verkade så jätte men men det var faktiskt helt okej. Tyckte om den lilla twisten på slutet.. Absolut sevärd! Efter det kollade vi på The Rocker. Den filmen hade jag kunnat vara utan. Manuset var så himla förutsägbart och filmen kändes bara as löjlig. Har man inte redan sett 54327895432 liknande filmer? Kändes så. Ikväll ska vi kolla på The Reader som jag har riktigt höga förväntningar på. Hallå, om Oprah har gjort en timmes program om just den filmen måste den vara as bra, right?

Någon som har koll på vem som vann i helgen på Blog Awards? Hade varit kul och veta.

Förresten! Du vet om den här tastecastingen som tog kontakt med mig och ville att jag skulle gå och provsmaka choklad? Vi har haft kontakt sedan dess och de frågade om jag hade några förslag på cafeér osv. Visst, så jag skrev ner ett antal förslag inkl. bagel cafeét här i Helsingborg. I fredags sa hon att hon skulle lägga upp information på deras hemsida där man kunde anmäla sig under helgens gång för dem valde MITT förslag, att tastecasta på bagel cafeér. I morse gick jag in och skulle anmäla mig men då var den castingen redan fullbokad med en massa andra lodisar. Glömt vem det var som tipsade om det cafeét eller? Borde inte jag ha en självklar plats för bagelcastingen? Nu har jag gjort så att tio stycken andra smurfar får käka bagels gratis. Det finns många personer som tänker att det bara är bra och blir glada över att kunna glädja andra men icke jag inte. Tycker att det är sjukt orättvist och jag borde få en gratis bagel där typ under två veckors tid, alltså jag får gå och äta min bagel när jag vill under de två veckorna.

DET VAR TROTS ALLT MIN IDÉ!!!

Inga kommentarer: