2009/10/21

God natt

Mätt och belåten! För första gången på en och en halv månad har jag ätit lite pasta ikväll. Fullkorn spagetti och köttförssås. Gott!

Daizy är hemma hos oss ikväll. Mamma jobbar över så då passar vi henne. Ser fram emot den 5 november MEGA mycket!! Så kul det kommer att bli på min lilla VIP tripp. Tänker ta med mig mamma på det lilla eventet. Vad det var skriver jag dagen efter, alltså den 6 november. Då kommer en massa foton också!

På tal om foton. Börjar bli rätt lack på att jag inte kan lägga ut några foton. Min mini pc där alla mina bilder är finns hemma hos mina föräldrar och på den här datorn har jag inga bilder. Förstår inte varför jag inte kan lägga över bilderna från min Iphone till datorn. Jätte konstigt.

Det händer mycket under helgen! På fredag ska jag och Robert passa min lilla kusin, eller han är typ 7 år så han är inte så jätte liten. Vi ska sova över där och ha det allmänt mysigt. På lördag ska jag och Robert hem till hans mamma efersom hon fyller år. På söndag ska jag träna och möjligtvis träffa Jojo en sväng. Hoppas att jag hinner träffa henne under helgen.

God natt!

Inga kommentarer: