2009/10/19

Helt galen lördag

God middag!

Det blev ingen "god morgon" idag eftersom jag har suttit hela förmiddagen med att försöka föra över bilderna från i lördags till datorn. Av någon konstig anledning vill det inte riktigt fungera. Min vanliga dator som jag annars har mina bilder på är hemma hos mina föräldrar så jag får vänta tills ikväll/imorgon med att visa bilderna för dig.

Hände under helgen då? En hel del kan jag meddela.

Fredags: Var hemma hos mina föräldrar. Robert spelade på Rockbåten men jag gick aldrig dit. Var inte på humör och kände mig allmänt nere. Var som sagt hemma hos mina föräldrar, åt taos och kollade på Idol. TACK SVERIGE FÖR ATT NI RÖSTADE UT CAMILLA!!!

Lördags: Var på väla, köpte en av klänningarna som jag la upp här i bloggen i fredags. Bild på vilken jag köpte kommer senare. På kvällen gick jag och Robert på en fest. Helt utflippad fest! När vi kom dit fick vi först stå och skrika en bra stund att folket skulle flytta sig inåt i lägenheten för det var så fullt att det var människor ända vid dörren. Helt sjukt mycket människor! När vi väl kom in och tog av oss kläderna tittar jag in i köket och ser då att hela köket är fullt med människor som endast har underkläderna på sig. Det var som någon orgie inne i köket med en massa slafsande mular, saliv och händer som tog både på det ena och det andra. Visst tänkte jag, det är ändå fest.

Fortsatte in i vardagsrummet. Efter att ha kollat runder lite inne i vardasrummet ser jag en naken rumpa på en kille. Han var helt naken men stog som tur var med ryggen mot mig. Ångesten började att krypa sig på mig sakta men säkert så jag gick därifrån. Och vad står där när jag vänder mig om? Jo, precis, den stog, ett äckligt manligt könsorgan. ÄNNU EN NAKEN KILLE! Denna gången såg jag en kille naken men framifrån. Tänkte då att jag skulle in i sovrummet för att undgå dessa nakna könsorgan, fel tänkt av mig. Det jag såg där inne... Ja, jag vill inte ens kommentera det.

Jag letade upp Robert och frågade vart Sebbe var eftersom jag ville gratta honom. Svaret jag fick var att han var inne på toaletten och badade med några människor. Det enda jag kunde göra var att gå till köksfönstret och stressröka och hälla i mig min Bacardi Razz. Efter drygt tio minuter skriker en kille att hyresvärden hade varit där och hotat med att vräka Sebbe om inte alla var ute ur lägenheten inom fem minuter. Då blev det ännu mer kallabalik. Människor skrek, letade efter sina kläder, försökte hitta sina skor, ringde runt till vänner och blev allmänt hysteriska.

Annars var lördagen lugn...

Söndags: Skulle gymma men bev inte så, var helt slut i kroppen och i huvudet. Inte bakfull (blir aldrig det) men helt trött i kroppen var jag ändå. Var hemma hos mina föräldrar och slappade.

Inga kommentarer: