2009/10/21

God morgon onsdag!

Hej på dig!

Åh vilken skön morgon jag har haft. Vaknade klockan 8.00, kollade på Voice, valde att somna igen klockan 9.00 och vaknade 11.00 av att mormor ringde. Känner mig extra utvilad och det är alltid kul att höra från mormor! Hon frågade om jag vill ha deras tallrikar, små tallrikar och muggar. Såklart vill jag det. De tallrikarna har varit med under flera år och jag har ätit från dem mååånga gånger. Jätte bra minne från mormor och morfar helt enkelt.

Roberts spelning igår gick jätte bra. Som du vet satt jag här och tveka som sören om jag skulle dit eller inte. När Robert berättade att han inte hade sin egen bil där utan skulle fråga deras trummis eller första gitarrist om han fick låna någon av deras bil för att åka och hämta mig, avgjordes allt. Kändes dumt att andra skulle slösa bensin för min skull och spelningen skulle ändå bara vara i 20 minuter så jag förblev hemma istället. Låg och kollade på "Christine, "Desperate Housewifes" och "Hell´s Kitchen". Sedan kom Robert hem så det var alldeles perfekt. Tycker egentligen inte om att vara ensam hemma om kvällarna/nätterna. Det kommer fler spelningar och då ska jag absolut dit och ta en massa foton som jag sedan lägger upp här för dig. Låter väl bra?

Olle, "sexdoktorn", var på Voice i morse och svarade på frågor. En fråga ställdes av en tjej som undrade om slidan formades efter snoppen. Om killen har t.ex en böjning till höger, formas då slidan så att det blir mer utrymme åt höger så om man har sex med en annan kille vars penis är böjd åt vänster, gör det då skit ont eftersom vaginan redan är formad efter den andra killens penis? DET VAR NOG BLAND DET DUMMASTE JAG HAR HÖRT PÅ JÄDRANS LÄNGE! Vaddå forma sig efter hans penis? Skit löjligt ju. Vilken fantasi en del har alltså..

Inga kommentarer: