2009/10/07

God morgon!

Har du läst denna artikel om Idol Erik på aftonbladet.se? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5915954.ab

Anskrämligt av aftonbladet att ens ha med en sådan artikel som tillhör det förflutna och som KANSKE kan påverka Eriks röster i Idol. Varför? Kändes det lönt? Allt för pengar liksom.

Nu på morgonen har jag ätit en mumsig smoothie a la Bexxe med yoghurt, banan och hallon. Om två timmar ska jag luncha med mamma och en annan kvinna så jag behöver inte tänka på vad jag ska äta till lunch vilket är skönt. Är du dålig på att planera och lat när det kommer till matlagning så är förmodligen GI ingenting för dig. Det krävs planering redan dagen innan så att du inte ska stå då efter tre timmar efter du har ätit och ska äta igen, men inte har någonting Gi att laga. Vad gör man då? Jo, tar det första bästa. Done that, been there.

Det blev ingen uppdatering igår på kvällen. Robert satt och fixade med videokameran och la över klipp på datorn. Som vanligt när det gäller teknik vill inte allting gärna fungera exakt som man själv tycker.

Nu ska jag vara med när Roert ringer på en lägenhet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt för pengar? Och vem skulle tjäna på det då, menar du?

Erik eller den misshandlade flickan?