2009/10/05

Sluta, snälla?

OHNO! Jag har upptäckt någonting som irriterar mig riktigt mycket. Har du Facebook? Bilddagboken? Lägger du upp bilder och kommentarer sedan dina egna bilder? GÖR INTE DET! Det är väldigt pinsamt när någon lägger upp en bild på sig själv och sedan kommentarer "Alltså, jag hade solen i ögonen så det är därför jag har den konstiga grimasen" eller "Jag har aldrig påstått att jag är snygg för det är jag inte, haha!". Alltså? Seriöst? Om du nu tycker att du blev så dålig på bilden varför lägger du upp den på internet då? Det är bara riktigt pinsamt att lägg upp en bild på sig själv och sedan kommentera hur jäkla ful man är.

Är det någon som gör det här som läser min blogg?
Är det bara jag som tycker att det är irriterande när människor gör så här?

Inga kommentarer: