2009/10/08

Robert är frisk och mina rutiner fungerar som vanligt igen.

Svar till Anonym: Den som tjänar pengar på en sådan artikel är varken den misshandlade flickan eller Erik utan Aftonbladet. Artikeln kändes himla onödig att lägga upp och det tror jag även att flickan och Erik tycker. Det är min åsikt.

Godmorgon förresten!

Jag känner mig himla trött den här morgonen eftersom jag vaknade vid sex tiden och kunde verkligen inte somna om. Testade att ligga på magen, ryggen, sidan och lite halvt sittandes. Ingenting fungerade! Det positiva med att jag vaknade så tidigt är att jag har kollat på Voice ända från början vilket inte händer allt för ofta. Sjukt hungrig var jag med! När klockan blev åtta kunde jag inte vänta längre så jag gjorde mig en omelett med ägg, mjölk, champinjoner och bacon. LOVELY! En omelett direkt på morgonen är nice det. Robert är på jobbet igen, det firar jag.

Positiva nyheter: Äcklet i Karlstad som var med i förra veckans avsnitt av Efterlyst åkte fast dagen efter programmet hade visats! Såå jäkla gött. Han har ofredat och misshandlat flera kvinnor och jag kan inte mer än känna ren och skär glädje öer att han har åkt fast. Frågan är vad han kommer att få för straff, om han får ett straff överhuvudtaget. Kastrera honom typ...?

Efterlyst är ett program som jag tycker att alla över 15 år borde titta på. Det kan faktiskt vara så att även om man inte tror att man vet någonting eller har sett någon speciell person eller brott, så kan det vara så att man ändå har gjort det. Förstår du? En del människor lägger man bara på minnet liksom av någon anledning och om den personen är efterlyst eller något så kan man hjälpa till att ta fast personen i fråga. Hur amazing hade inte det varit?! Det är bra att Efterlyst går på teven och att det finns en chans/risk att om en person gör någonting olagligt hamnar personen där i teverutan och det vill ingen. Hamnar du i programmet Efterlyst är det i stort sätt kört för dig. I like It!

Varför är Katrin Zytkmogfdjöblööö med i The Voice på torsdagarna? Alltså, jag tycker att hela den grejen som hon kör med är jäkligt passé och uttjatat. Totalt ointressant information (som hon oftast har hört från någon annan) spyr hon ut varenda torsdag i rutan. Som idag, hon avslöjade att Andreas Carlssons ex ska vara en joker i Paradise Hotel. Och...? Förra gången avslöjade hon vem Kenza dejtar/är tillsammans med. Sooo...? Det var förresten inte sant enligt Kenza men inte sjutton bryr jag mig där heller.

Påtal om Kenza. Igår satt jag och försökte tänka ut ett bra hundnamn och kom då underfund med att bloggerskors namn är skit bra hundnamn. Kenza, Kissie, Dessie... Ja allt vad de heter! Blondinbella är kanske inte så jätte hundlikt men sedan å andra sidan hade jag inte ens velat döpa min hund efter den tjejen. Stackars hund liksom...

Inga kommentarer: