2009/10/09

Hur ska jag hinna med allt?

Fullspäckat schema denna helg.

Idag: Försöka hitta en tvättid så att mina träningskläder är rena och fräscha till jag ska träna nästa gång någon gång under helgen. Tänka ut när sjutton jag ska träna? IDOL!

Lördag: Träna idag? Tvätta kläder idag? Ska till en hälsomässa med mamma och mammas väninna. Träffa Jojo?

Söndag: Är kläderna fortfarande inte tvättade? Om jag inte har tränat ska jag träna. Åka en sväng till farmor. Träffa Jojo idag om jag inte träffade henne igår?

Jo juste, jag ska umgås med Robert en sväng under helgen också. Huh, hur ska jag hinna med allt? Planera in tvätten, gymmet, farmor, Jojo och allt annat. Konstigt att jag har en stressmage?! Tror inte det va.

Nu i eftermiddag ska jag platta mitt hår, kolla på teve och laga mat. FAN JAG BEHÖVER TVÄTTA KLÄDER!!!

Inga kommentarer: