2009/10/08

http://tastecasting.se/

Jäkla skit alltså.

Fick för mig att kolla mina mail för en stund sedan på min Iphone efersom den inte alltid gör ljud ifrån sig när ett mail kommer. Anyway, gick in och såg att jag hade fått ett underbart mail ifrån denna hemsida och blev fullständigt överlycklig när jag läste att de ville bjuda in mig på en tastekväll på Chocolatte. Gratis choklad, jag får ta med mig en vän, kan det bli bättre? Nej, det kan bara bli sämre.. I slutet av mailet stod vilken dag det skulle vara och guess what, det var i tosdags. JAG MISSADE GRATIS CHOKLAD PÅ UNDERBARA CHOCOLATTE!!!! Mitt hjärta bankade så hårt och jag var så glad och så har jag missat det! Hoppas att det kommer fler tillfällen här i Helsingborg.

Idén som dessa två tjejer (?) har kommit på är klockren. Det är liksom ett win-win tillfälle. Varför kan inte jag komma så bra ideér?

Ikväll är det lakritsprovning i Stockholm. JAG SOM ÄLSKAR LAKRITS?! Grattis till de tjejer som kom på denna smarta idé. Me like!

Inga kommentarer: