2009/10/05

Kennel hit och kennel dit

Det är så himla svårt det här med att köpa hund. Det är så mycket som man behöver tänka på och fixa innan så allt bara snurrar runder innanför pannbenet på mig. Vi vill inte bara gå till vilken kennel som helst och köpa en hund. Det är så mycket som måste gå rätt till helt enkelt. Att köpa en hund på blocket är alltså inget alternativ för vår del.

Shit alltså vad det blåser här i Helsingborg! Under helgen var det som värst. Både regnade, åskade, haglade och stormade som sören alltså. Jojo försökte ungå regnet och blåsten genom att springa men hon tappade då tyvärr sin mobiltelefon i en vattenpöl. Hon meddelade mig lite tidigare idag att mobilen är i livet igen, skönt tycker vi som vill nå henne.

Just det! Receptet på min underbart goda höstgryta. Jag skriver det imorgon, lovar, tiden är knapp idag nämligen. Så är det när jag har en sjukling liggandes här i nöd...

Hollywood fruar ikväll va? Har för mig att det är ikväll. Don´t miss It!

Inga kommentarer: