2009/10/09

Sista inlägget för helgen

Alltså, jag är nog den snällaste personen som jag känner. Så himla omtänksam och trevlig. Det finns inte mycket som är negativt med mig förutom PMS, fobier, panikångestattacker och en jävligt dominant personlighet. Annars är jag världens bästa flickvän, dotter och vän.

Igår skickade jag iväg lite förslag på olika cafeér, restauranger och bagerier här i Helsingborg till tastecasting.se. De frågade mig om jag hade några förslag och det hade jag såklart. Jag skickade iväg säkert 18 stycken olika förslag och det var namnen på de cafeér som jag vill fika på GRATIS. Måste såklart blogga om stället som jag har fikat på också, win-win situation. LOVE IT!

Min blogg är som sagt stängd under helgerna men du får gärna lämna en kommentar och/eller läsa igenom andra inlägg som jag har skrivit. Skriver igen som vanligt på måndag och då tänker jag gå igenom fredagens Idol, vad jag har gjort under helgen och kanske lägga upp en och en annan bild. Får se vad jag bjuder på men det lär vara intressant och roligt att läsa som vanligt.

HÖRS PÅ MÅNDAG IGEN!!!

1 kommentar:

den galna mamman sa...

hejsan har nu suttit och läst din blogg en stund , du skriver väldigt bra, kommer återkomma igen garanterat :) ha nu en underbar dag mvh den galna mamman