2009/10/06

mår illa som..

Om en halvtimme kommer pappa och hämtar mig eftersom det är gymmet som gäller ikväll. Jag åt världens äckligaste mat innan så jag mår lite illa nu. Maten var alldeles för salt och ändå saltade jag inte. Jäkla kräftstjärtar och räkor...

Idag har jag bara slappat en massa. Kollat på teve och suttit här vid datorn. Imorgon ska jag och mamma luncha med en kvinna som har ställt upp för mig undertiden som jag har mått dåligt under dessa två åren. Vet inte riktigt varför vi ska luncha men mamma hade bestämt träff med henne så det är väl bara att gå dit då.

Åg vad jag vill ha min lilla franska bulldog valp NU! Robert och jag går här och drömmer och fantiserar, kollar på lite kennlar och läser väldigt mycket fakta om rasen. Om allt går som vi vill kommer vi att ha en liten valp springandes här i sommar någon gång. Först måste vi hitta en bra kennel. Inte det lättaste kan jag ta att meddela!

Har du erfarenhet av att köpa hund? Hur gick du då tillväga?

Inga kommentarer: