2009/08/25

Ding dong koppla hjärnkontoret

Asså jag är mega förvirrad. Jag har ett recept här på p-piller för fyra gånger men det fattade inte jag. Så tydligen kan jag hämta ut fyra paket med detta receptet vilket jag inte hade en aning om. Hon som jag pratade med på telefon måste tro att jag är helt bäng i huvudet och allmänt förvirrad, det är just det jag är också när det gäller p-piller och recept. Klaga ska jag inte göra, nu har jag ett recept så det är bara att gå till apoteket och hämta ut dessa JÄKLIGT DYRA p-piller. En karta kostar 93 kronor vilket jag tycker är ganska dyrt om man räknar ut hur mycket det blir under ett år. Det blir 3 348 kronor som jag lägger ut om året för att inte bli gravid. Värt det? Ja i längden...

Nu ska jag platta mitt hår, det behövs när det är såhär kort eftersom det blir lite smått lockigt. I eftermiddag ska jag till apoteket och ikväll ska jag förmodligen hem till mina föräldrar och slappa. Vi skulle förresten kolla på filmen "män som hatar kvinnor" i söndags men jag var tvungen att gå därifrån eftersom jag blev så otroligt äcklad av en del scener.

Om du har sett "män som hatar kvinnor", vad tyckte du om filmen?
Sett både filmen och läst boken/böckerna? Vilken var bäst?

Inga kommentarer: