2009/08/24

Hemma från ett hårt träningspass

PUH! Precis nyduschad efter träningen och lite kvällsmat har jag även fått i mig. Det gick riktigt bra på gymmet! Annika är verkligen jätte bra på att pusha på när det tar emot och jag är jätte bra på att verkligen ge allt. Snacka om att jag har svettats ikväll, det hade varit konstigt om jag inte hade svettats alls. Det bästa av allt är att jag inte brydde mig om hur jag såg ut, hur svettig jag var, om någon kollade eller skämdes överhuvudtaget. Stolt över mig själv. Dessa sex månader ska jag verkligen köra stenhårt på måndagarna och torsdagarna, kanske någon mer dag i veckan lite längre fram.

Robert har tagit bilder på mig iklädd i endast mina underkläder från olika vinklar. Om en månad ska jag ta nya bilder och se förändringen. Jag ska INTE titta på bilderna innan det har gått en månad och jämföra hela tiden. Vågen=existerar inte. Ett stort misstag är att ställa sig på vågen varje dag och endast förlita sig på vad den visar.

Nu är jag igång med träningen i alla fall och just nu känns det skönt, får se hur det känns imorgon...

Inga kommentarer: