2009/08/26

ONSdag

Goooooodmorgooooon!

Sovit gott? Jag har sovit hyffsat bra. Det är så himla störigt för jag vaknar varje natt typ 10-20 gånger i ren panik. Oftast reser jag mig snabbt upp och kollar antingen på dörren eller fönstret. Jag tror det har med att göra att jag tycker det är obehagligt att bo på första våningen. Kan vara det...

Så vad händer idag? Bra fråga! Christine kommer hit med sin vän Anna men jag ska inte träffa dem idag. Robert slutar klockan 15.00 denna vecka, han ska inte repa med bandet och jag ska inte gymma. Vi har med andra ord rätt mycket tid idag som vi kan spendera på varandra. Åka och shoppa kanske? Våldgästa någon rolig typ...? Vi får se.En sak som är säker är att om vi inte gör någonting så kommer Robert att spricka av energi. Vill jag vara instängd i lägenheten med en duracellkanin? Nej tack.

Inga kommentarer: