2009/08/26

Just det!

Nu kom jag på vad ska göra idag! Jag ska tvätta från kl 11-15. Det hade jag glömt. På teven är det här programmet med Michael Knight och bilen Kitt, ett otroligt kasst program. Helt och hållet jätte pinsamt. Ändå kan jag inte ungå från att känna en viss avund att Michael har en talande bil med en massa bra egenskaper. Den bilen hade varit perfekt för mig eftersom jag är skraj för att köra bil. Skulle det vara något så kunde bilen bromsa av sig själv om det springer fram en katt på vägen eller något. Det hade varit perfekt. Jag har den egenskapen att om jag ser någonting läskigt t.ex. en fågel som plötsligt flyger mot bilen så håller jag för ögonen. Inte det smartaste att göra om jag sitter bakom ratten. Hur vänjer jag mig av vid det att hålla händerna framför ögonen? Det vill jag gärna veta.

Inga kommentarer: