2009/08/25

Dumma Robert

Hemma igen från mina föräldrar. Gissa hur mycket p-piller jag hämtade ut? För ett helt år! Tyckte att det var lika bra. Efter det släppte Robert av mig hemma hos mina föräldrar där jag och mamma kollade på tv. "Jon, Kate & åtta barn" är ett helt chockerande program. Jag hade aldrig klarat av åtta barn. Sex barn på en gång? Hell no!

Så nu sitter jag här trumpen och sur. Robert och jag åkte till maxi för att handla ägg, diskmedel, fil, musli och smågodis. Genom hela affären frågade Robert om vi skulle köpa något mer och bad mig att skynda mig. När vi var i slutet av affären var jag så himla sur så jag ville inte ens tänka på godiset utan bara komma bort ifrån Robert. Så nu sitter jag här, godissugen som sören men utan godis. Han förstörde min kväll. Jag har ätit en banan men suget försvann inte. ÅH BANANBAJS VAD JAG VILL HA GODIS!!!

Inga kommentarer: