2009/08/25

Hej apoteket

Robert är hemma från jobbet och maten befinner sig i våra magsäckar. Det blev förresten potatismos MED muskotnöt, bara så att du vet. Jag råkade bränna laxen lite men det var faktiskt Josses fel eftersom hon ringde och störde mitt i allt. Kul att prata med henne igen, det var typ en månad sedan sist.

Om en kvart sticker jag och Robert till apoteket och efter det åker jag hem till mina föräldrar. Pappa ska träna och Robert ska repa ikväll så det blir en riktig tjejkväll för mamma, Daizy och mig. Lovely! Tänkte att jag kanske kunde låna hem filmen "män som hatar kvinnor" som jag tappert försökte kolla på i söndags. Alla tjatar om hur bra den är så jag måste ju helt enkelt se den, HELA filmen. Nu blev jag sjukt sugen på smågodis. Lakrits och surt! Mitt favvogodis.

Inga kommentarer: