2009/08/27

Vaaaarföööööör?

"Kissie" är den som har mest besökare på sin blogg. Jaha, nu har jag läst det. Jodå, en stor artikel på aftonbladet konstaterade detta i förmiddags. Seriöst fanns det inget mer intressant, eller intressant överhuvudtaget, att skriva om? Då har jag en fråga. Är det verkligen någon som läser hennes blogg? Alltså någon som går in på hennes blogg dag in och dag ut? Tydligen eftersom hon har mest besökare. Då är min andra fråga: VARFÖR?! Jag har besökt hennes blogg någon gång men tröttnade eftersom hon (eller hennes karaktär) är så himla negativ.

Om du läser hennes blogg får du gärna svara på den sista frågan om VARFÖR människor besöker hennes blogg? Varför besöker du hennes blogg? Hur jag än vänder och vrider på det kan jag verkligen inte förstå varför. Hur får hon din vardag till att bli bättre?

KAN NÅGON SVARA MIG PÅ DETTA?!

Inga kommentarer: