2009/08/28

What comes around

Vet inte om du har märkt det men under helgen skriver jag inte lika mycket i bloggen som under vardagarna. Det positiva med det är att du får vänta tills på måndagarna innan du får veta de smakiga detaljerna som har hänt under helgen. Under vardagarna är jag som sagt hemma medans Robert jobbar och på helgen vill jag umgås med honom så mycket som möjligt. Så även om jag inte bloggar så mycket under helgen hoppas jag såklart att du fortsätter att läsa under vardagarna. Okej det är inte så att jag inte skriver överhuvudtaget under helgerna, men du fattar vad jag menar.

Nu är förövrigt inte Kissie den bloggare med flest läsare, blondinbella ligger åter igen på första plats. Detta innebär att jag ser ett ljus över Sveriges bloggläsare igen. Jisses, det gick riktigt illa där ett tag. Nu finns det bara en sak att ändra på: JAG SKA VARA PÅ FÖRSTA PLATS!!

Inga kommentarer: