2009/08/28

"men fredag är ändå den dagen som känns bäst.."

God morgon sunshine!

Sovit gott? Jag har sovit mega gott. Tyvärr vaknade jag två minuter över nio så jag missade hela "Vakna!". Har du sett det programmet någon gång? Jacob är så himla rolig! Det enda som jag tyckte var mindre roligt var när de första april skämtade om att Jacob hade fått sparken och skulle sluta på "Vakna!". Jag gick på det och tyckte att det var himla sorgligt, sedan var allt bara ett skämt, inte ens ett roligt skämt.

Kräftskiva idag då! Nice. Jag har påmint pappa hela veckan om att ta fram kräftorna ut frysen så jag hoppas att han inte har glömt det.. Då är det kört! Vi skulle ju egentligen ha käkat kräftor förra lördagen men inte sören visste vi att det krävdes typ flera dagars upptining och sådant. Jaja, så länge det finns grillad kyckling så klarar sig min familj på fredagar.

Imorgon blir det party med Christine och hennes vän Anna. Basisten och den ena gitarristen i Bulletrain ville även följa med ut och det får de gärna göra. Självklart ska även Robert hänga med! Robert och jag har förresten...hmm...låt mig tänka... tre år och...nio månader idag. Så måste det bli. Vi blev tillsammans 2005-11-28. Jo det blir nog tre år och nio månader. Grattis till oss!

Inga kommentarer: