2009/08/27

Nyduschad och avslappnad. Jag har märkt det efter dessa två träningspass att jag blir avslappnad efteråt. Inte på ett trött och hängigt sätt utan på ett bra sätt. Kan det vara något speciellt ämne som släppt ut i kroppen när man tränar...?

Jag är lite besviken på Robert. Han drack en öl ikväll på "BaraRock". Asså är det bara jag som inte tycker att det är normalt att dricka på en vardag? Bara det "gå ut och ta en öl". Kan inte det vänta till helgen. Ja jag vet att det finns något som heter helgalkolist och det är heller inte bra. Det är mindre dåligt om jag kan uttrycka mig så och det kan jag. jag frågade varför han drack ölen och han svarade att det var för att trummisen bjöd honom. Hmm, har inte jag varit med om det här innan? Jo juste! Det var så allt började med mitt rökande... Det slog mig nu som blixt från en klar himmel.

Jag kanske överdriver, inte vet jag, det är bara så jag känner när det gäller alkohol. Jag har alkisar i min släkt och jag vill verkligen inte sluta där de är. No way...

Jag har mått SKIT nu under två års tid men inte fasen har jag börjat att hälla i mig en massa sprit för att dämpa min ångest. Det bevisar bara vad alkolister är för något, svaga i psyket. Det tycker jag och det står jag för.

GODNATT

Inga kommentarer: