2009/08/09

ge mig mat

Vet du vad? Jag tänker inte lägga ut fler bilder från roadtripen. När jag gick igenom bilderna såg jag att det endast var privata bilder och inga fler natur bilder än de som jag redan har lagt ut. Så ja, det blir inga fler bilder för din del.

Nu har jag varit hemma i någon timme och det känns fortfarande trist att vara hemma. Min moster fyller år idag så vi ska kanske hem till henne och hennes man på lite mat eller så går vi ut och äter. Jag får se hur det blir, mat ska jag ha i alla fall.

Jo juste! Här i Helsingborg ser eller hör man en polisbil ungefär en gång i halvtimmen mer eller mindre. På hela resan från det att vi lämnade Göteborg till vi kom tillbaka till Göteborg såg vi endast EN polisbil och den stod på service. Visst är det märkligt? Vi körde inte bara småvägar utan även inne i städer och så men ingen polisbil syntes till. Hur kommer det sig?

Inga kommentarer: