2009/08/10

Godmorgon?

Jisses! Idag vaknade jag 11.15 och det händer aldrig att jag vaknar så sent, men nu beror det på att jag har sovit relativt oroligt hela veckan vi har varit borta. Skönt var det att sova ut. Det blev även en sen frukost idag.

Igår hyrde jag och mamma tre filmer men som vanligt kommer jag inte ihåg vad de heter. Vi har ännu inte kollat på filmerna för igår kollade vi på den två timmars långa filmen från vår roadtrip. 95% spelade vi in när vi satt i husbilen och ugglade. Många roliga klipp och det gjorde att jag saknade förra veckan ännu mer.

Snart är sommaren slut. jag drömde till och med i natt om att sommaren var slut. Det regnade och blåste, precis som det gör om hösten. Skulle sommaren vara över helt och hållet här nere i Helsingborg, kan jag alltid glädja mig åt att vi hade jätte fint väder under hela roadtripen. Jag har även lyckats att bränna mig lite på mina axlar.

I lördags var vi på Borås djurpark. Jätte kul när man får komma nära djuren och inte behöva zooma in för fullt på kameran för att få en liten glimt av en björnrumpa någon kilometer bort. Besök Borås djurpark om du vill se djur på nära håll!

Inga kommentarer: