2009/08/09

What to do?

Usch, nu börjar jag att känna mig riktigt sorgsen att roadtripen är över. Det var så himla skönt att känna mig fri och bara strosa runder. Inga måsten och ingen stress. Min själ har fått vila nu en vecka och det var precis det jag behövde. Tilbaka till verkligheten, usch så deprimerande.

Roberts videokamera har gått på högvarv hela veckan. Över två timmar har vi spelat in och det mesta är när vi sitter och larvar oss i husbilen. Kommer att bli skoj att kolla på lite senare!

Som du märkte har det varit riktigt dålig uppdatering under resans gång. Bredbandet fungerade inte överallt och det lockade inte att sitta framför datorn när det var så mycket att titta på och att göra. Hoppas att du inte har slutat att läsa min blogg pågrund av det!

Idag tänkte jag och Robert åka och fiska i havet. Robert har en veckas semester till så vi har ingen brådska hem. Speciellt inte jag. Sommaren är snart över och jag behöver börja att fundera på vad jag ska göra efter sommaren. Plugga vidare? Söka ett litet jobb? Jag vet inte. Helst vill jag stoppa huvudet i sanden och bara ignorera allt som har med ansvar att göra men så fungerar inte livet. Jag vet det. Ja, det tåls att fundera över...

Inga kommentarer: