2009/08/11

På måndag

Så var biffen stekt! Jag ringde Annika (efter ett långt aggressions utbrott som tyvärr gick ut över min mor) och bestämde att vi ska träffas på måndag klockan 10.00 på gymmet. Det känns väldigt bra med samtidigt lite pirrigt. Jag ska ge det en chans och om det inte går bra då så ger jag det en chans till, helt enkelt tills jag har kommit in i rutinen. Min pappa gymmar på samma gym som jag ska börja att träna på så vi har bestämt att jag ska träna när han tränar. Eller ja, jag ska träna när han tränar på tisdagar och torsdagar då Robert ändå repar, måndagar och fredagar tränar pappa också men så mycket pallar jag inte i början. Fyra dagar i veckan? HELL NO! Någon måtta får det faktiskt lov att vara.

På måndag sätter jag igång!
(snarare på tisdag eftersom jag bara ska träffa Annika på måndag)...
Men ändå!

Inga kommentarer: