2009/08/11

Lugn och ro

Av någon anledning fick jag en plötslig lust till att gå på en tjejmiddag. Inte att ha en utan att bli bjuden till en. Om jag inte blir bjuden inom en snar framtid får jag väl tvinga någon att ha en tjejmiddag så att jag kan bjuda in mig själv. Höjdpunkten under kvällen kommer självklart vara att jag är där och höjer stämningen till max. Kan det bli mer perfekt?

Robert ligger fortfarande och sover. Jag fattar inte hur han kan sova när jag spelar hög musik, någon klipper gräsmattan utanför och det är ljust som sören i rummet. Det är lika bra att jag låter honom sova så att jag kan få vara ensam nu på förmiddagen.

Igår kollade vi på två av de tre filmerna som jag och mamma hyrde. Den första filmen var "Burn after reading". Jätte konstig film rätt igenom. Jag fattade allt igenom hela filmen men den var ändå rätt igenom skit konstig. Tyvärr kan jag inte förklara vad den handlar om för det fattar jag knappt inte själv. Vad den andra filmen heter har jag glömt. Den var konstig den med.

Inga kommentarer: