2009/08/15

WIHOOO I´M A MODEL

Nu önskar jag att jag hade en ny och fräsch frisyr som jag kunde visa dig men så är inte fallet. Till frisören gick jag men det blev ingen klippning för mindel. Why? JAG SKA VARA HÅRMODELL FÖR SAXIN OCH VARA MED I TIDNINGEN! Eller nja, jag KANSKE ska det. Det är en annan tjej som också har anmält sitt intresse men hoppas att de två stylisterna väljer mig istället.

Det är en tjej här ifrån Helsingborg och så är det en annan tjej som jobbar nere i Milano som ska fixa mitt hår, styla, sminka osv. Det var min frisör Marie som föreslog att jag kunde ställa upp som hårmodell. What? JAG?! Modell...? Njae, måste man inte vara lång och slank och ha jätte bra ansiktsdrag då? Icke sa nicke. De söker en mullig tjej. Men hallå! Det är precis det jag är ju. Mullig och vacker. Med en tråkig frisyr. Kan det bli bättre? Klart att stylisterna kommer att välja mig. Tänka dig ändå att jag får tips och sånt helt gratis av två stylister som andra betalar jätte mycket för deras råd och tips. Gratis hårklippning och make-up? JA TACK!

Inga kommentarer: