2009/08/13

Happy me

Jisses vad dagen har gått snabbt!

Jag och pappa började ungefär klockan 13.30 med att röja i källaren och slutade ungefär 16.30. Rensningen blev lyckad tycker jag. Fem stycken tomma bananlådor och typ fyra bananlådor fylla med skräp som vi slängde. Vi har fortfarande mycket att röja men vi är på god väg i alla fall mot slutet!

Guess what? JAG HITTADE MIN DAGBOK!!! Det är därför som jag inte har skrivit under hela kvällen, har suttit som fastklistrad och bara läst och läst. Den roligaste perioden att läsa om i mitt liv är när jag var en FjOoOrTiIiIzZzZ. Jo då, även jag hamnade där för ett ögonblick.

Imorgon ska jag och pappa fortsätta att röja nere i källaren och sedan ska jag träffa Jojo en runda. På kvällen blir det förmodligen mys hemma hos mina föräldrar (som alla andra fredagar).
Sedan på lördag ska jag klippa mig och åka på ett 50-års kalas. Kommer att bli kul! På måndag börjar Robert att jobba igen, pappa också. Tråkigt! Kan inte förstå hur pappas sex veckors semester bara kunde försvinna sådär. En sak glädjer mig: Snart är det jul!

Inga kommentarer: