2009/10/14

Fick han så han teg

God morgon (förmiddag)!

Mitt internet har inte riktigt velat fungera nu under morgonen. Efter att ha startat om datorn några gånger, låtit den vila tror jag att allt är okej igen.

Nu på morgonen har jag ätit frukost bestående av stekt ägg och bacon. MUMS! Annars har jag bara legat och slappat framför teven och slängt en och en annan ond blick mot datorn och mumlat några svordomar.

Det var så himla roligt igår på gymmet! Alltså, att gymma var väl inte skit kul men det som hände där inne. Det finns två män i 40årsåldern som alltid skämtar och ska höras och synas mest över hela gymmet. Jag kallar dem för Piff och Puff, Timon och Pumba eller Hjalle och Heavy! Den enda är kort och bred och den andra är lång och ibland. I alla fall, igår på gymmet stod jag och tränade bicepsen precis brevid dem. När jag tränar koncentrerar jag mig väldigt mycket för att inte tappa fokus på det som jag gör. Denna gången satte jag blicken framför mig i taket och kämpade på när den långe sa "är det något i taket eller? sitter det en fluga där? är det något i taket? Jag svarade aldrig honom eftersom jag inte ville att han skulle förstöra min fokus, men efter ett tag sa han igen "jag kan flytta lite på mig om du vill" och flyttade sig lite längre ifrån mig. Mitt svar var klockrent "nej det behövs inte, du är inte så stor ändå så!". Visst var svaret så jäkla knäckande? Jag älskar när jag är rapp med svar till människor som förtjänar det. Hans kompis, den korte, tyckte att mitt svar var jätte roligt. Det tyckte inte han som fick mitt svar...

Vet du vad?! Pratade precis med mamma och hon sa att det ligger typ två cm med SNÖ på Arlanda! Stämmer detta? Isåfall är jag grymt avundsjuk.

Inga kommentarer: