2009/10/15

PUSSPUSSPUSS!!

God morgon!

Usch, jag drömde något hemskt inatt. Jag var på en båt och fiskade och fick napp med en gång så fort jag hade fått i linan. Fisken var riktigt tung så jag var tvungen att hoppa av i land och dra upp fisken med all min kraft som visade sig att inte vara en fisk, det var min förra bästa vän Tessan. Tessan levde men hade huggit av sig sina fötter med en yxa och sin vänstra arm berättade hon. I drömmen var jag helt panikslagen men Tessan var lugn och nollställd. Hon ville inte svara på varför hon hade huggit av sig sina lemmar och det gjorde att jag blev ännu mer hysterisk och jag grät så in i bomben. Vad kan denna dröm betyda? Mår hon inte bra eller...? Borde nog ringa henne och fråga hur hon mår.

Alltså jag vill fråga dig om en sak. När jag skriver till människor som jag känner, oavsett kön, skriver jag alltid "Puss" i slutet av texten. Det är ingenting som jag tänker på när jag skriver och jag menar bokstavligt talat inte att jag vill pussa personen i fråga. Skriver bara det som ett avslut helt enkelt! Nu är det så här att en före detta god vän till mig, som råkar vara en kille, skrev "puss" till mig och jag skrev "puss" till honom i slutet av våra mail. Detta såg hans flickvän och fick tydligen ett mega utbrott på honom och nu får han inte skiva "puss" längre utan "kram". Att skriva "kram" går lika bra som att skriva "puss", men varför freaka över det? Jag förstår inte riktigt hur hon tänker där. Om hon känner sig hotad över att han skriver "puss" till en annan brud måste hon vara sjukligt osäker. Vem sjutton bryr sig om ifall ens kille skriver "puss" till hans tjejkompis? Att det ens blev en stor deal av det chockar mig. Har aldrig träffat hans tjej men hon verkar skit mysko.

Har du förbjudit eller blivit förbjuden att skriva "puss"?
Skit löjligt tycker jag!

Inga kommentarer: