2009/10/12

Nu har jag fått mig ett gott skratt

HaHa! Jag har precis slutat att skratta efter att ha skrattat ett bra tag.

Innan när jag var i köket tittade jag ut genom fönstret och såg en tjej i femårsåldern cykla. Plötsligt välter hon med cykeln, reser sig upp efter en stund, gallskriker och sparkar sedan på cykeln. Alltså, för det första var det sjukt kul att se henne ramla. Det är roligt med människor som ramlar eller snubblar. Ja, det är även roligt när jag gör det. Att hon sedan gallskriker av ren och skär argsinthet och sparkar på sin cykel gör det hela ännu roligare. Det är något visst med människor som trillar eller snubblar. Det ser så himla roligt ut. Jag har alltid skrattat åt människor som trillar. Mamma försökte få mig att sluta när jag var liten men det hjälpte inte. Är det roligt så är det roligt. Det är kul men människor som kan skratta när de själva trillar. Dubbelglädje är aldrig fel och det gäller även när det är jag som trillar. Undrar hur många gånger jag har skrivit "trillat/trilla" i detta inlägg... ?

NU ÄR JAG GLAD

Inga kommentarer: