2009/10/16

Tävling?

Jisses Amalia! (älskar att säga det med en bred smålänska). "Sanningens ögonblick" ska jag skriva idag. Skriver det en gång i veckan vanligtvis på torsdagen men eftersom jag glömde det igår skriver jag idag istället. Så håll utkik!

Vill ha tillbaka min Iphone nu. Har ju en lånemobil från telia som jag är tacksam för att jag fick låna. Hade det inte varit så att jag känner riktigt mycket för att fota och lägga in bilderna här i bloggen hade det varit okej med lånemobilen. Tyvärr fick jag inte med mig någon UCB sladd. Jaja, får vänta tills nästa vecka då den ska vara lagad och fin igen. Tänkte ta lite foton från gymmet också. Kan kanske smygfota alla muskelknuttar som är proppfyllda med anabola och visa dig hur de ser ut...? OH JAG VET! Kan ta foto på människor som gymmar där nere så har jag en tävling här på bloggen, typ "gissa anabola-snubben". Det hade dem nere på gymmet säkert uppskattat.

Who´s bad..?

Inga kommentarer: