2009/10/15

Söker men finner inte

Åh jag blir galen!

Försöker hitta en bra hemsida som säljer snygga underground kängor 10-håls. Finns vart? Letat inne på tradera, shock och googlat som sören. Är grymt sugen på att köpa mig ett par kängor och har varit det en längre tid nu. Robert köpte sig ett par underground kängor förra året, snacka om att jag blev avundsjuk. Någon som kan rekommendera en bra hemsida eller affär?

På fredag spelar Bulletrain på Rockbåten MS Harmony här i Helsingborg. Vet inte om jag ska dit. Missar Idol hallå?! Nej men det känns inte så safe att en massa galna människor festar på en relativ liten båt på en och samma gång. Skulle jag dö skulle jag dö festandes ändå, right? Nej, jag får se hur jag gör. Har ändå ingenting att ha på mig. Overall, pälsmössa och en fet halsduk kanske? Tror knappast det...

Gymma ikväll! Är taggad som sören. Imorgon ska jag väga mig också. Vet inte om jag har gått ner något i vikt den här veckan men jag känner att jag har gått ner överhuvudtaget sedan jag började. Magen är inte uppblåst och jag känner mig smalare helt enkelt. Inte smal, men smalare. Det som jag tänkte göra den 18 november ska jag förmodligen skjuta fram till i vår någon gång. Vill gå ner i vikt först, nå mitt mål och lyckas stanna där. I vår får det nog bli ändå.

1 kommentar:

Tomas Nilsson sa...

Klart du skall komma och kolla både Bulletrain och de andra banden, säkerheten är 100%, faktum är att en hårdrockskväll nog är bland det säkraste man kan gå på. Aldrig bråk, bara trevliga människor, gemensamt intresse musiken så välkommen till en iofs galen kväll men säker och trevlig.