2009/07/12

Bilder från igår

Daizy är den flygande hunden, det ser i alla fall ut så när hon sticker ut
sitt huvud när vi åker bil.


En god drink. Tror att det är martini och coca cola, men jag är inte säker.
God var den i alla fall!

Det var jag som gjorde den grekiska salladen. Jodå, jag kan jag med...
Bordet är dukat och klart! Det finns grillspett, kyckling, grekisk sallad, feta ost, tzatsiki, bröd, olivkräm, grönsaker vid sidan om och tre stycken andra sallader. MUMS!
Vad kan det vara i... ?
... En röd fin acer mini PC med en egen väska till!! Den är världsbäst i hela världen!
Helt ärligt tror jag att jag är den lyckligaste på denna jord. Det känns som det. ÄNTLIGEN slipper jag en dator som stänger av sig lite som den själv vill. Tack till er som jag fick den av!! och väskan såklart.
Okej, det känns jävligt bra att fylla år ändå, jag ångrar vad jag har sagt innan.


Inga kommentarer: