2009/07/13

Sjung ut...

21 år !!!!

För det är ingen vanlig dag för det är BEXXES födelsedag HURRA HURRA HURRA!! Så var det den 13 juli även detta år och det firar jag genom att ha färg på all text...hmm... Klockan 6.15 imorse fick jag frukost på sängen av Robert, Musli och kamomillté. MUMS! Jag lyckades somna om vid .8.00 och vaknade för ungefär en halvtimme sedan med två missade samtal på mobilen.

Vilken restaurang vi ska äta på i kväll har jag efter många om och men bestämt mig för. Det blir en som jag har velat gå till jätte länge men det har i slutet alltid blivit en annan restaurang. Maträtten som jag ska äta har jag redan bestämt mig för, PLANKSTEK. Fler år sedan sist. Vilken jag har valt visar jag ikväll. Jaha så vad ska jag göra nu? Robert jobbar, likaså mina föräldrar. Undrar vad Jojo gör...? Jag tänker inte sitta här helt ensam på min egen födelsedag. Hoppas att du kommer att få en lika bra dag som jag. För det ska jag fan ha.


Inga kommentarer: