2009/07/16

God morgon!

God morgon!

Jag vaknade idga och kände mig rätt deppig. Inatt drömde jag om min gamla klass från lågstadiet och min klass från högstadiet, vi träffades alla för en återträff. Helt plötsligt börjar killarna döda sig själva på ett psykotiskt sätt, en dunkade sitt huvud mot muren tills skallen spräcktes och en annan hoppade in i frätande vätska om och om igen tills han försvann.

När polisen kom kunde de inte förklara det bättre än att killar är killar. De flesta killar vill inte känna sig svaga eller som ett offer och det var därför de hade dödat sig själva, för att vi hur orädda de var. det var ingen rolig dröm, men nu känner jag mig inte deppig längre.

Så vad händer idag då? Jag skulle behöva åka till stugan och kolla till mina örter efter gårdagens konstiga väder. Sommarvärme/ösregn/åska/blixtrar/solsken allt i ett, bara inte regnet har snattrat sönder örterna. Då ska jag visa väderguden någon som är förbannad!

1 kommentar:

moonzanna sa...

hej !
tänkte bara tipsa om att du nu kan vinna ett helt valfritt armband från Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg. Gå bara in och välj ditt pris =)

Lycka till !
Kram Sanna