2009/07/17

Glad över att blogga

Vad jag är glad att jag började att blogga. Till en början vad jag emot allt som hade med bloggande att göra eftersom det verkade som alla bara skrev onödigt skit. Hur kul är det att läsa ett inlägg där det står någonting i stil med "jag har ingenting att skriva, känner mig lite hungrig, åh vad ska jag skriva, nej nu ska jag äta". Jaha, det var väl väldigt upplyftande och intressant inlägg...

Så kom jag på det att min blogg inte behöver vara så. Eftersom jag för det mesta alltid har någonting att skriva om tycker jag att min blogg är bra. Jag försöker inte skriva eller vara någonting som jag inte är, det du ser är det du får. Det hade varit kul att veta varför just du läser eller följer min blogg. Så varför gör du det? Vad tycker du är intressant att läsa om?

Kul att du läser och gillar min blogg i alla fall!

Inga kommentarer: