2009/07/13

Hemma igen

Oxfilé, grönpepparsås med potatisgratäng. Lika gott (om inte godare) än plankstek. MUMS!


Violglass med lakritssås. MUMS!


Här skålas det med öl och pepsi.


Bilderna gjorde sig inte rättvist med hur det smakade. Det var OTROLIGT gott. Helt klart ett as bra val att gå till... HARRYS; Där människor möter människor. Radio reklamen du vet?
Nu är jag proppmätt och väldigt belåten. Medans vi väntade på maten gav Robert mig ännu en present, ett presentkort på Kicks. Av hans mamma kommer jag också att få ett presentkort på kicks så nu jäklar ska det shoppas nytt smink! Slänga det jag har och in med det nya, fresh. Det var ju det jag sa, jag har världens bästa pojkvän och familj.
Det blev inte mer fotande än dessa tre bilder. Att fota kändes mindre intressant när maten och efterrätten kom in. Hellyckad kväll alltså! Tack familjen.
Nu ska jag sova. GODNATT

Inga kommentarer: